Η μελέτη της Καμπαλά χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες: την Θεωρητική Καμπαλά, την Ασκουμένη Καμπαλά και την Καμπαλά του Διαλογισμού.
Είναι βασικό να συνειδητοποιήσει κανείς πως η Καμπαλά έχει να κάνει περισσότερο με το "χάσιμο" του εαυτού μας παρά με την "εύρεσή" του, με άλλα λόγια, με το να γίνει κανείς περισσότερο αλλο-κεντρικός και λιγότερο εγωκεντρικός. Η καθεαυτού μετάφραση της λέξης Καμπαλά είναι "αυτό που λαμβάνεται"...
Το να εξηγούμε τον κόσμο στον οποίον ζούμε χωρίς να εξετάζουμε τη βαθύτερη διάστασή του είναι τόσο ανούσιο όσο το να εξηγούμε τα έργα ενός κομπιούτερ περιγράφοντας τις εικόνες που εμφανίζονται στην οθόνη...
Οι έννοιες των καββαλιστικών μυστηρίων της Τορά είναι ουράνια θέματα που κανένα μάτι δεν έχει δει εκτός από τα μάτια του Θ-ού. Είναι θαυμαστά πράγματα.
Η λέξη «Καμπαλά» πηγάζει από την εβραική ρίζα «καμπάλ» που σημαίνει «λαμβάνω». Ο όρος υπονοεί ότι λαμβάνεται ένα συγκεκριμένο είδος σοφίας.
Μέρος Δεύτερο: Απο το Ζοχάρ στα γραπτά του Άρι
Μετά την επανάσταση του Μπαρ Κόχμπα το 132-135 Π.Κ.Ε. τα πράγματα πήραν μια δραστική τροπή προς στο χειρότερο.
H Καββαλιστική μέθοδος της βελτίωσης του χαρακτήρα είναι μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση από τις προσεγγίσεις που είμαστε συνηθισμένοι να συναντούμε.
Ένα κύριο μοτίβο της Περγαμηνής της Εστέρ, της Μεγκιλά, είναι μεταμφίεση, δηλαδή τα πράγματα δεν είναι αυτό που φαίνεται ότι είναι.
Η Καμπαλά μας ενθαρρύνει να ανακαλύψουμε τα μηνύματα που διαβιβάζονται μέσω των ονείρων.
Τι μάθημα πρέπει να πάρουμε από τον Χωρισμό της Ερυθράς Θάλασσας όσον αφορά τις υπηρεσίες μας προς τον Θ-ό;
Ο αριθμός ένα επίσης περιέχεται σε όλους τους αριθμούς. Ομοίως, ο Δημιουργός βρίσκεται στην πραγματικότητα μέσα σε όλα και όλα είναι μέσα σ’ Εκείνον.
«Λαγκ Μπαόμερ» σημαίνει 33η ημέρα της Μέτρησης του Όμερ. Το Όμερ είναι η 49η μέρα της μέτρησης της περιόδου ανάμεσα στο Πέσαχ και το Σσαβουότ όταν λάβαμε την Τορά. Το Λαγκ Μπαόμερ είναι μια ξεχωριστή μέρα για διάφορους λόγους.