Ερωτήσεις για συζήτηση
«Αλλά το έβδομο έτος, η γη θα αναπαύεται ολοκληρωτικά, ένα Σσαμπάτ για τον Κύριο. Δεν θα σπέρνετε τα χωράφια σας ούτε θα κλαδεύετε τα αμπέλια σας». (Λεβιτικό 25:4)
Ποιος είναι ο σκοπός και η σημασία της «σσεμιτά»; Ποιος έχει τα περισσότερα οφέλη από αυτή; Η γη, οι εργάτες, ο ιδιοκτήτης; Πώς πρέπει να περνάμε το έβδομο έτος; Σήμερα ορισμένες επιχειρήσεις και μερικά σχολεία δίνουν ένα «Σαββατικό έτος» στους εργαζόμενους και στους καθηγητές. Πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο είναι σημαντικό και γιατί;
